هلنا قشنگههلنا قشنگه، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

هلنا شعبانی *شیطون بلا*

دختر یا پسر؟

1391/12/12 18:27
نویسنده : مینا
251 بازدید
اشتراک گذاری

معلومه که فرقی نداره... اما مگه کنجکاوی ول میکنه...

هر روز میگی پسره...؟ یا دختره...؟

هر لباس و وسیله خوشگلی میخوای بخری باز میگی

پسره...؟ یا دختره...؟

اما بالاخره انتظار به پایان رسید.

 


من و بابا حمیدت پنجشنبه ٣٠ آذر که با شب یلدا هم مصادف بود

رفیتیم پیشه خانم دکتر (سونوگراف)

من و بابا هر کدوم یه حدسی زده بودیم اما آخر من برنده شدم.

خانم دکتر گفت یه دختر ٣٥٠ گرمی داریم که صحیح و سالمه.

 

 

فیلمت رو توی مونیتور می دیدم داشتی حسابی شیطونی میکردی.

اما تو عکس سونو انگار که ناز گرفتی خوابیدی. این طوری:

وقتی از اتاق اومدم بیرون و به بابا حمیدت گفتم خیلی خوشحال شد.

اما نمیشد حسابی ذوق کنیم

آخه یه عالمه آدم اونجا داشتن ٤ چشمی ما رو نگاه می کردن. 

خلاصه ذوقمون رو قورت دادیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)