هلنا قشنگههلنا قشنگه، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

هلنا شعبانی *شیطون بلا*

هنوز منتظر دردونه هستیم

1392/1/24 14:40
نویسنده : مینا
322 بازدید
اشتراک گذاری

              

عید هم گذشت ...
زیاد نتونستیم جایی بریم آخه برای من خیلی سخت شده که ماشین سواری کنم
تازه سیزده به در هم رفتیم بالاپشت بوم خونمون. البته بگم دختر عمو و پسر عموهای بابا حمید هم تنهامون نگذاشتن
بردیا و نیوشا هم روز سیزده با مامانشون اومده بودن تو رو ببینن. اما تو که هنوز نیومدی.
من هم گفتم صبر کنن تا اول اردیبهشت که ایشالا دخترک گلم به دنیا بیاد و
خونه رو با گریه هاش بزاره رو سرش.   

راستی من و بابا حمید برات یه اسم خوشگل هم پیدا کردیم. امیدواریم که دوستش داشته باشی.
هلنا:
هلن (هلنا) دختر زئوس خدای خدایان یونان و لیدا (ملکه اسپارت) بوده که یکی از وسوسه‌انگیزترین زنان در
اسطوره شناسی یونان است. که زندگی رؤیایی‌اش پیوسته الهام بخش شعرا، نویسندگان
و صورت نگاران بوده و شاهکارهای بسیاری به نام او بوجود آمده است. و به معنی نور و روشنایی هم هست.

خیلی خیلی دوست داریم و منتظریم تا بیای تو بغلمون
   


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیوشا
28 فروردین 92 20:20
سلام خیلی اسم قشنگیه من و بردیا منتظر هلنا کوچولو هستیم


لیدا
6 دی 92 12:52
سلام ... دنبال معنی اسمم میگشتم که اینجا رو دیدم خیلی وب قشنگیه فک کنم هلنا الان باید 6-7 ماهه باشه ان شالله که قدم براتون پر از خیر و برکت و شادی باشه